ČASTÉ OTÁZKY

  1. Vrátenie a reklamácia tovaru

Nie ste spokojní s nákupom? Produkty môžete vrátiť, alebo vymeniť do 14 dní od dátumu doručenia. Aby produkt mohol urobiť radosť niekomu inému, prosíme o vrátenie v pôvodnom, nepoškodenom obale. Tovar môžete priniesť osobne na predajňu, alebo ho zaslať.

  1. Produkty zabaľte tak, aby nebol poškodený pôvodný obal. Tovar môžete napríklad zabaliť do ďalšej krabice, či iného obalového materiálu. Poštovné štítky nesmú byť nalepené na pôvodnom/originálnom obale!
  2. K balíku priložte vyplnený formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU.
  3. Zabalený tovar pošlite na adresu:

Meno a adresa: BLOMUS s.r.o, Karlínské náměstí 376/10, Praha 8 – Karlín, 186 00, CZ

DOPORUČENIE: zasielať prostredníctvom Zásielkovni, alebo iných prepravných spoločností ako sú PPL, DHL, DPD.

Náklady na odosielanie vráteného tovaru uhrádza zákazník. Pokiaľ sa ale jedná o vrátenie tovaru, ktorý má zreteľnú chybu z výroby, náklady na dopravu hradí firma Blomus s.r.o.

Doba spracovania reklamácie je 30 dní po obdržaní reklamovaného tovaru. Pokiaľ produkt odpovedá podmienkam vrátenia, peniaze budú odoslané na Vami zadaný bankový účet.

  1. Ako získať objemovú zľavu 10% na nákup

Zľavu 10% u nás získate pri nákupe nad 20 000 CZK. Zľava sa nevzťahuje na produkty, ktorých štandardná cena je 20 000 CZK a viac, z dôvodu zachovania dopravy ZDARMA.

  1. Ako získať jednorazovú zľavu 10% na celý nákup?

Prihláste sa na odber nášho newsletter a získajte jednorazovú zľavu 10% na Váš nákup. Naviac budete vedieť o novinkách a exkluzívnych akciách pre odberateľov Blomus.

  1. Neviete sa rozhodnúť s výberom a potrebujete poradiť?

Radi Vám pomôžeme s výberom veľkosti, farby, materiálu.., tak aby bolo všetko podľa Vašich predstáv. Kontaktujte nás telefonicky +420 602 537 625, alebo na e-mail shop@blomus.cz.

  1. Prečo sa mám registrovať do e-shopu Blomus.sk?

Registrovaný zákazník má prístup k prehľadu svojich objednávok.

  1. Ako upraviť alebo zmeniť vytvorenú objednávku?

Odoslali ste objednávku bez kódu na zľavu? Vyskytla sa v objednávke chyba? Nič sa nedeje, všetko vieme spoločne opraviť, objednávku nie je potrebné stornovať. Stačí, keď napíšete na e-mail shop@blomus.cz, alebo nás kontaktujete telefonicky: +420 602 537 625.

  1. Neprišla Vám správa o potvrdení objednávky? Chýba Vám doklad?

Prosím skontrolujte, či správu nemáte v nevyžiadanej pošte/spame. Prípadne napíšte na shop@blomus.cz, alebo zavolajte +420 602 537 625.

  1. Rada by som kúpila darčekový poukaz na nábytok a doplnky Blomus.

Darčekové poukazy je možné zakúpiť v hodnote 50 eur, 100 eur, 150 eur, 200 eur. V prípade, že si prajete vystaviť poukaz na inú hodnotu prosím kontaktujte nás na e-mail shop@blomus.cz alebo telefonicky +420 602 537 625. Po objednaní a úhrade Vám bude poukaz zaslaný na Vami uvedený e-mail. Darčekové poukazy je možné uplatniť do jedného roku od vystavenia.

 

Želáme Vám krásny nákup.

Späť do obchodu